Voda je dar nejvzácnější

Děti došly samy k názoru, že vodou málo šetříme a nevážíme si jí. Pokusy s vodou měly největší úspěch, děti by se k nim rády vrátily.

Název školky: Mateřská škola Tylovice
Krok: Sledování a vyhodnocování Plánu činností
Téma: Voda

Nejprve jsme si znovu přiblížili, čemu jsme se v tématu voda věnovali – připomněli jsme si exkurzi v Ekobalu, prohlédli jsme si naše „vodní“ výkresy a výrobky z přírodnin, fotografie z návštěvy Úpravny vod a náměty z besedy o odpadech. Děti také zavzpomínaly na pokusy a další aktivity na téma voda, které jsme v rámci Plánu činností zorganizovali.

Na flipchartu s Plánem činností jsme měli písemně i graficky od dětí zpracované naše cíle, úkoly, nápady a plány, děti tak samy mohly srovnat, co z naplánovaných cílů se nám podařilo splnit, probrali jsme, co a proč nám nepovedlo a jak může každý z nás přispět k tomu, aby byl výsledek lepší.

Tématu VODA jsme na závěr debaty přiřadili smajlíka, chceme se mu věnovat i nadále. Děti měli další nápady do Plánu činností, jak vodou šetřit. Pokusy s vodou měly také největší úspěch, rádi bychom se k nim vrátili a navázali na ně.


Naše rada jinému koordinátorovi

Pokud děti dobře namotivujete a naladíte je na Sledování a vyhodnocování Plánu činností, bude tento krok pro děti velmi přínosný, děti si uvědomí, že jejich činnost měla konkrétní dopad a naučí se plánovat nejen ve své Ekoškole, ale i jinde.

Voda

Sledujte novinky a odebírejte newsletter!

To budete koukat! Máme novinky z Ekoškolek! Učitelé, rodiče, zapojené školy, nezapojené školy přihlaste se a dostávejte svoji pravidelnou dávku inspirace!




Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci EHP fondů.
www.fondnno.cz a www.eeagrants.cz.