Schůzka Ekotýmu: Voda pro život i pro radost

V rámci Analýzy jsme se na schůzce Ekotýmu zabývali tématem Voda. O vodě jsme si povídali, dělali jsme také různé pokusy. Pomocí nových pracovních listů jsme zjišťovali slabé a silné stránky naší školy.

Název školky: ZŠ a MŠ Holice, Náves Svobody 41, Olomouc - Holice
Krok: Analýza
Téma: Voda

     Naši schůzku Ekotýmu jsme tentokrát zahájili zajímavými pokusy s vodou. Již v loňském roce jsme si společně určili jako téma letošního roku Vodu. Využili jsme mnoha pomůcek a přírodnin např. dřevo, kámen, sůl, cukr, pr.do pečiva, písek. Dětem se pokusy velmi líbily, pokračovali jsme s nimi proto i následující dny v MŠ. S velkou radostí se děti zapojily do bádání, vymýšlely a hledaly různá vlastní řešení.  
      Naše schůzka dál pokračovala v herně na koberci. Povídali jsme si o vodě, o tom, jak je důležitá a jak s vodou šetrně hospodařit. Naplánovali jsme si na jaro také projektový den o vodě. Dále jsme se věnovali  Analýze vody, zjišťovali jsme slabé a silné stránky naší MŠ. K tomu jsme využili otázky a nové obrázkové pracovní listy, které děti zároveň vybarvovaly. Moc dobře se nám s nimi pracovalo, jsou názorné a přehledné. Zahráli jsme si také tipovací hru s rodiči - Kolik naše školka spotřebuje za měsíc vody. Kdo tipoval nejblíže skutečnosti si řekneme na příští schůzce Ekotýmu. Na ní se také dozvíme, jak se nám podařil splnit cíl, plán a úkoly, které jsme si rozdělili do každé třídy. 
       Rozloučili jsme se spolu šípkovým čajem, drobným občerstvením a těšením se na příští schůzku.

autor: Jarmila Petříková
leden 2019

Analýza

MŠ Holice - Voda pro život i pro radost

V rámci Analýzy jsme se na schůzce Ekotýmu zabývali tématem Voda. O vodě jsme si povídali, dělali jsme také různé pokusy. Pomocí nových pracovních listů jsme zjišťovali slabé a silné stránky naší školy.

Sledujte novinky a odebírejte newsletter!

To budete koukat! Máme novinky z Ekoškolek! Učitelé, rodiče, zapojené školy, nezapojené školy přihlaste se a dostávejte svoji pravidelnou dávku inspirace!




Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci EHP fondů.
www.fondnno.cz a www.eeagrants.cz.